1.27.2010

Bismillah
Assalamualaikum dan salam sejahtera tidak kira di mana anda berada.

Alhamdulillah, 25 Januari 2010, satu majlis telah diadakan di MML iaitu Majlis Penyerahan Watikah bagi Pimpinan Pelajar Maahad Muhammadi Lelaki. Majlis ini dihadiri Yang Dihormati SAC 1 Dato' Abd Rahim b Haji Hanafi, Ketua Polis Kelantan.

~~ ~~~~~~~~Yang Dihormati SAC 1 Dato' Abd Rahim ~~~~~~~~~~

Beliau merupakan seorang yang disegani dan dihormati ramai kerana beliau bukan sahaja mampu menjaga keamanan di negeri Kelantan bahkan beliau mampu untuk menjadi khatib di masjid-masjid menyampaikan khutbah jumaat. Inilah generasi dan inilah insan yang ingin dipupuk di bumi MML iaitu seorang muslim yang bukan sahaja menjadi doktor, jurutera, peguam, dan hakim bahkan seorang muslim yang mampu menyampaikan dakwah Islam.

Di sini, kami warga Badan Bimbingan Kaunseling dan Kerjaya Maahad Muhammadi Lelaki mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan tahniah kepada Pimpinan Pelajar Maahad Muhammadi Lelaki sesi 2010, dan syukran jazillan kepada Yang Dihormarti SAC 1 Dato' Abd Rahim b Haji Hanafi kerana sudi datang ke majlis yang kami adakan ini. Kami berdoa agar Dato' sentiasa dirahmati Allah dan keamanan di bumi Kelantan ini dapat dijaga khususnya dan di Malaysia amnya.

Gambar - gambar sepanjang majlis :






Selamat tinggal Dato'. Semoga kita semua dapat berjumpa lagi insyaAllah.

Wassalam


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels