12.13.2011

Rehlah Damai Siri 2 2011

Badan Bimbingan Kaunseling dan Kerjaya dengan kerjasama Majlis Perwakilan Pelajar, Badan Pengawas, Badan Latihan Dan Kepimpinan Islam, dan Badan Asrama telah menganjurkan satu program khusus untuk para pelajar yang terpilih yang dinamakan sebagai Rehlah Damai.

Rehlah Damai merupakan satu program yang menghimpunkan pelajar-pelajar yang ingin melepaskan tekanan atau release tension setelah beberapa bulan pengajian. Program ini juga diadakan untuk membantu para pelajar yang terpilih untuk menyelami potensi diri disamping menyerlahkan bakat yang terpendam selama ini.

Pelajar yang terpilih untuk program Rehlah Damai Siri Ke-2 ini terdiri daripada para pelajar Tingkatan 3 dan Tingkatan 4. Pihak kami telah mengadakan pelbagai aktiviti yang menarik, antaranya ialah :
  • Kolaj (melukis logo kumpulan diatas kertas mahjong..macam2 gambar yang dilukis.. semuanya mempunyai makna tersendiri.. hehe)
  • 'Nite of Soulful Stars' (wow..aktiviti ape ni ek..?sbnarya malam kebudayaan je ni.. dyorang berlakon berdsrkn tema yg diberikan oleh pihak urusetia..Etika pemarkahan oleh juri yang xseberapa bertauliah - lebih lucu, lebih markah.. ha3..
  • 'Who Wants to be an Engineer ??' (phak urusetia mengagihkan straw kpd para peserta dn mereka dikehendaki mncantumkan kesemua straw2 tersebut membentuk sesuatu.. ada yang reka kapal terbang, ada yang buat rumah..macam2lah..
  • Hurmm.. bnyak lagi.. tp takkan nk tulis semua kot.. tngok sndirilah dlm video yang pihak kami buat khas untuk anda semua.. Enjoy !!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels